KEBAB HOUSE ANTEP DöNERKING 27

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 528 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Kebab House Antep Dönerking 27. Meer weten? Ontdek meer

23 jun 2026 om 18:06 Friet slap en lauw, sparerib matige kwaliteit en geen smaak, pizza eveneens matig leek wel een zoete smaak aan te zitten. Bestelde er 3 knoflook bij, kreeg er 2 en een bakje wat op curry leek.
21 jun 2026 om 5:17 Goed en zo lekker
19 jun 2026 om 20:31 Alle gerechten waren lekker, fijne communicatie!
19 jun 2026 om 14:16 Was lekker eten, maar bezorging niet zo slim.
14 jun 2026 om 21:53 Pizza’s zoals altijd heel goed, prima niks mis mee! Enige nadeel van de kapsalons zijn super goed vooral de kip, geen verbeterpunten behalve dat de inhoud wel wat meer mag, haha !
14 jun 2026 om 21:19 Het eten is wel eens beter geweest, en er was een verkeerd ijsje. had een Ben & Jerry's Strawberry Cheesecake besteld en kreeg een Brownie.
13 jun 2026 om 10:22 Alles was ontzettend lekker en werd keurig op tijd bezorgd. We zullen zeker nog vaker bij jullie bestellen!
9 jun 2026 om 21:27 Perfecte pizza’s en nog ruim op tijd, niks op aan te merken. De bezorger was niet echt beleefd, geen hoi, doei of Eetsmakelijk of bedankt aangezien hij een fooi kreeg, zo kan je eigenlijk niet langs de deuren eerlijk gezegd.